HTML

Jégboszi

"Levél vagyok a szélben. Figyeld, hogy szárnyalok." ********************************************************************* A TB-s tételeket a tb címke alatt keressétek! Onnan letölthetők!

Friss topikok

  • zs58: 2020-ban kérik a 2004 évi adatokat, amit átvétellel igazoltak, hogy átvették. / flopyn. / De nincs... (2020.09.29. 07:42) Nyugdíjbiztosítási Egyéni Nyilvántartó Lap
  • Viktor Puzsár: Szia! A sulinet oldalon karbantartás van ezért nem tudom elérni a tételeket. Lehetséges lenne más... (2015.06.10. 13:15) Művészettörténet
  • progresszív: Kedves Jégboszi! Köszönöm a segítséget! Gratulálok az egyetemhez.... Szívesen osztanám meg (amenn... (2013.11.04. 22:09) Tárgyfelvétel
  • Dzsuliaa: Szia! Nagyon jó ez a számfejtés ellenőrző, esetleg van belőle aktuális 2013-as is? Köszönöm! (2013.07.26. 11:58) Számfejtés ellenőrző táblázatocska
  • gy84: Szerintem ez a legszebb a blogon lévő rajzok közül :)Szépek a színei. (kephazuzen.blogspot.com) (2011.06.17. 13:53) Királyka

Címkék

Husky

2008.08.19. 21:35 :: jegboszi

Íme a mai nap termése. Tussal készült. Jó aprólékos munka volt :S Órákon keresztül bíbelődtem vele. De nagyjából elégedett vagyok a végeredménnyel. (Teljesen sose, mert eddig még mindegyikre úgy néztem utólag, hogy tulajdonképpen, azért itt-ott, ezt vagy azt azért másképp csináltam volna. Nem tudom, hogy csak én vagyok ilyen maximalista, vagy más se elégedett mindig teljes mértékben az elkészült képekkel. Annyit azonban megtanultam, hogy az éppen befejezett munkát késznek tudjam tekinteni. Azaz akkor se nyúljak hozzá, ha bizony úgy látom, hogy azért még bele tudnék javítani. Ha befejeztem, hát befejeztem. Különben bediliznék, sose rajzolnák újat, csak a régieket javítgatnám :-)  )

Eredetileg nem is ilyen szántam, hanem olyan lazább, kuszább vonalakkal megrajzoltnak. De végül is ilyen lett, mert a tushegyemmel max 3-4 mm-es vonalat lehet csak húzni egyszerre. Ez van. Szóval maradt a rendezettebb rajz, az absztrakt helyett.

Szólj hozzá!

Címkék: rajz tus

A bejegyzés trackback címe:

https://jegboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr31623773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása